Datenschutzhinweis für eventsofa Jetzt Lesen
DE-CIX MeetingCenter für tolle Events

DE-CIX MeetingCenter Frankfurt - Innenstadt

  • ab 150€
  • Mindestumsatz
Diese Location kann nicht über eventsofa kontaktiert werden. Daher schicken wir deine Suchanzeige an unsere besten Locations. Du erhältst dann unverbindliche Angebote direkt von den Locations.
   

Wir senden Deine Anfrage direkt zur Location, kostenfreie und unverbindliche Angebote, keine Provision.

DE-CIX MeetingCenter Frankfurt - Innenstadt

Das Besondere

Hafenflair

In Kürze

Das MeetingCenter besticht durch die super Lage nahe der neuen EZB

Im Überblick

  • Mit Servicepersonal buchbar : Ja
  • Küche vorhanden : Ja
  • Mit Heizung : Ja
  • Außenbereich : Nein
  • Parkplätze : Nein
  • Anfahrt mit LKW möglich : Ja
  • Möbel & Geschirr buchbar : Nein
  • Mit Übernachtungsmöglichkeit : Nein
  • Catering : Flexibel
  • Lage : Zentral
  • Mindestumsatz : 150 Miete der Location inkl. Catering
  • Max. Anzahl Gäste : 60
  • Bühne : Nein
  • Klimaanlage : Ja
  • Tonanlage : Ja
  • Beamer : Ja
  • Leinwand : Ja
  • Internet : Ja
  • WLAN : Ja

Besonders geeignet

  • Meeting
  • Seminar/Workshop
  • Coaching/Schulung
  • Get Together
  • Vortrag/Präsentation
  • Konferenz
  • PR & Marketing Event

Räume

Name Preis qm U-Form Parlament Reihen Gala Bankett Empfang
Sunset
Mindestumsatz ab 150€
76m²
20 30 45
Sunrise
Mindestumsatz ab 150€
82m²
25 30 60
  • Empfohlene Anzahl an Gästen: bis 60

Ausstattung

Klimaanlage, Beamer, Leinwand, WLAN, Internet, Tonanlage

Kontakt

Anne-Katrin Arnold
Lindleystraße 12 , 60314 Frankfurt , Deutschland
DE-CIX MeetingCenter für tolle Events

Beschreibung

MeetingCenter – Locationbeschreibung

The MeetingCenter has two meeting rooms, Sunrise and Sunset, and a spacious welcome area with reception counter and Full HD monitor. 

The rooms are separated by a mobile sliding wall, and can be booked either separately or together. Both rooms combined can fit up to 130 people for a stand-up reception. 

The Full HD monitor in the reception area can be used to greet guests with your logo or corporate presentation. 

Large roll-up projection screens (3m x 2.5m) and Full HD projectors in each room guarantee a crystal-clear display of your presentation. 

All rooms have A/C and daylight available, which makes for a pleasant atmosphere even during prolonged get-togethers. For coffee breaks, we have a wide range of Nespresso coffee and espresso variants available in the rooms. Hardly anywhere will you find faster Internet connectivity. We're right at the source and provide you with a 1 Gigabit WiFi network and a state-of-the-art video conferencing system. 

The DE-CIX MeetingCenter is open Monday through Friday from 9 am to 5 pm. It will remain closed during all German public and regional holidays.

Bookings for events outside the regular office hours are available on request. 

Catering 

Renowned local catering businesses offer highly customizable solutions for your event, from a wide range of lunch buffets, finger food variations, canapes, fresh pastries, fruit and juice. We have compiled several all-inclusive catering arrangements for your convenience. We are open to suggestions and ideas from you, and special arrangements can be made to make your event memorable for you, your staff and your customers alike.

DE-CIX Management GmbH – Standortbeschreibung

From the airport 

Take the S-Bahn S9 (towards Hanau) and alight at station "Ostendstraße", then take the tram number 11 (towards Schießhüttenstraße) to station "Schwedlerstraße". From here, the DE-CIX Office and MeetingCenter is only a 10 minute walk away. Total time: approx. 50 mins  

From Frankfurt Main Station 

Take the tram number 11 (towards Schießhüttenstraße) to station "Schwedlerstraße". From there, it is only a 10 minute walk away. Total time: approx. 35 mins 

Parking 

There is a chargeable parking area in front of the building where the meters are 50 ct per half-hour / fraction of a half-hour. Alternatively, you can use the nearby public parking garage "Unions Parkhaus" which is a 10min walking distance.

Dokumente

  • ab 150€
  • Mindestumsatz
Diese Location kann nicht über eventsofa kontaktiert werden. Daher schicken wir deine Suchanzeige an unsere besten Locations. Du erhältst dann unverbindliche Angebote direkt von den Locations.
 
 

Wir senden Deine Anfrage direkt zur Location, kostenfreie und unverbindliche Angebote, keine Provision.

Weitere Locations vom gleichen Anbieter